Shopping till mitt ♥

Hej allihop!
Har inte haft tid att blogga i helgen!
Tänkte göra en snabb uppdatering nu.
I fredags var vi i hudiksvall på bland annat babyproffsen,albinsleksaker osv & handlade åt mitt hjärta.
-
Mumin sängmobil från babyproffsen 429:-
Vit spjälsäng från babyproffsen 1299:-
Madrass till spjälsäng från babyproffsen 299:-
Vitt lakan till spjälsäng från babyproffsen 69:-
Svarta sängkläder med stjärnor från babyproffsen 349:-
Vita sängkläder med spets från jysk 329:-
Baby kudde från jysk 179:-
Baby täcke från jysk 349:-
Baby kudde från babyproffsen 119:-
Baby täcke från babyproffsen 259:-
( det är bra att ha dubbelt )
Bilbarnstol från albinsleksaker 1695:-
Fårfäll till bilbarnstol från albinsleksaker 399:-
-
Köpte även två par skor till mig själv samt havandeskapsolja & lite andra små saker.
-

Havandeskapsolja från hälsokraft 208:-
-
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: vendel - 17 år och blivande mor

Det är så himla underbart med att få sakerna i egna händer, det blir en annan känsla och verklighet då! :)



-



Jag älskar dig vännen min! Detta kommer bli en helt fantastisk känsla och upplevelse för oss båda :)

2011-09-05 @ 13:04:43
URL: http://missvendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0