Möte/Sundsvall/Shopping

Hej!
Idag kl 10:00 hade vi möte på skolan angående min skolgång nu när jag ska få barn.
Kan återkomma mer om det senare!
Efter det blev det iallafall shopping, hittade lite saker iallafall samt en 42" LCD TV.
Innan vi åkte hem från sundsvall träffade vi en mäklare som ska få sälja min lägenhet i sundsvall!
-
42" LCD TV till lägenheten 5990:-
4 st muggar till lägenheten 159:-

Svarta bordsunderlägg x4 till lägenheten 119:-

Strumpbyxor från hennes&mauritz 79:-
Ögonfrans böjare från hennes&mauritz 39:-
Mascara från hennes&mauritz 179:-

"älskling" mössa från lundmyhr of sweden till mitt ♥ 99:-

"älskling" napphållare från lundmyhr of sweden till mitt ♥ 79:-
-
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0