Impulsiv resa till Söderhamn igår!

Hej läsare! :)
Igår kväll gjorde jag en impulsiv resa till söderhamn för att umgås med amina♥
man ska passa på att göra impulsiva saker medans man kan!
Fick se bilder på aminas lilla prins/prinsessa i magen, ( hon är också gravid.)
Jätte fint var det! Hon är i v.17 & får sitt barn kring den 21 februari 2012♥ :)
Idag åkte jag hem, rätt tidigt faktiskt. Det blev så för att det går så dåligt med tåg!
Men hann iallafall följa med henne en stund till hennes skola, vi fikade också innan jag åkte hem!
Nu sitter jag här & väntar på älskling♥
vi hörs senare
Puss
/Jennifer
-
Köpte även denna bodylotion idag, den luktar jätte gott!
Pris: 39:90:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0