Hudiksvalls marknad -11

Hej!
Igår kväll umgicks jag med liv och hennes vän angelica & även emelie en stund på kvällen.
Vi gick en stund på hudiksvalls marknad, men var ganska värdelöst där.
Idag vart det marknaden igen fast istället med älskling, pappa & mamma :)
Jätte mysig dag, avslutades med fika hos arlene.
-
Hittade några saker som fick följa med mig hem från marknaden.
-
En vit fotoram till lägenheten
"LOVE" dekoration till lägenheten
En te-ask, som också är till lägenheten
Doftljus till lägenheten
-
Nu ska jag lägga mig och titta på film med min pojkvän.♥
Vi hörs mer imorgon :-)
Puss&kram
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Maja-Mamma till Joel

till vilken lägenhet?:o har du flyttat? eller vad har jag missat?:D

2011-09-10 @ 21:51:54
URL: http://mammasjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0