Foglossning

Hej läsare!
Idag har jag vart i skolan, åkte kl 06:15 som vanligt..
Detta börjar bli allt mer jobbigt för var dag som går nu..
En tungmage, 11 veckor kvar till beräknad födsel (2månader & 3veckor) & detta konstanta hemska illamående!!
Jag vet helt ärligt inte hur jag ska klara av att gå i skolan, kommer klara tre veckor till MAX om inte mitt illmående och mina foglossningar ger sig eller dämpar sig lite..
Hur som helst så träffade jag jennifer idag, en tjej från sundsvall som också är gravid.
Hon ska få en liten dotter, och hon har beräknad födsel två veckor före mig.
Hon gav mig illamående tabletter, ( hennes illamående har gått över ). Oerhört snällt!
Tack så himla mycket en gång till :)
-
Jag slutade egentligen halv fyra men fick ta 14:20 bussen för jag hade en sån jäkla foglossning & när jag kom hem vid halv fyra tiden så åt jag middag med min pojkvän samt mamma efter det somnade jag & har sovit fram tills nu.
Nu ska vi kolla på film & jag hoppas på att må lite bättre imorgon så jag kan åka till skolan.
Skolan är trottsallt väldigt viktig för mig och mina slutbetyg just nu.
-
Sköt om er!
/Jennifer
-
Här var jag 3 dagar gammal :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men guuuu va söt du va! :D hiih.

2011-09-22 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0