Uppdatering

Hej!
Tänkte för en gångskull uppdatera lite här om vad som händer runt omkring mig!
Jag har vart hemma från skolan nu i en månadstid, tänkte försöka ta mig till skolan både måndag & tisdag nästa vecka.
På onsdag (26/10) har vi tid på MVC & på torsdag (27/10) har jag min första körlektion, & därmed alltså ingen skola!
Näst nästa vecka har vi höstlov också, & efter lovet har jag cirka 4-5 veckor till beräknad förlossning och kommer nog inte gå till skolan något mer. ( beroende på hur jag mår.)
Min graviditet är fortfarande dålig, mår illa dygnet runt & har foglossning nästan hela tiden.
Halsbrännan har avtagit helt, vilket är väldigt skönt!
För övrigt så är allting som det ska, barnet mår jätte bra & jag har förvärkar (precis som det ska vara) mest på morgonen & kvällarna.
Nu ska jag krypa ner i sängen & kolla på film med min fina pojkvän & lill*n i magen!
Hoppas ni mår bra & att allt är väl med er också! :)
-
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0