Jobbig natt

Hej allihopa!
I morse runt halv sju tiden somnade jag efter en jävligt jobbig natt.
Jag har haft förvärkar & foglossning iprincip hela natten.
Jag har nästan grinat för att det gjort så ont!
Klockan 05:00 ställde jag mig i duschen och försökte dämpa smärtan med att spola vatten på magen & ryggen.
Det gick över stundvis men kom tillbaka så fort jag slutade spola vatten.
Kan inte förklara för er hur detta kändes, för det kändes som att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Det gjorde så jäkla ont, så jag trodde ett tag att h*n skulle komma ut där ett tag.
Jag kallsvettades & var allderless yr.
men just nu är det iallafall lugnt i magen. Vilket är fruktansvärt skönt.
Undra om det är dags snart, undra om du tänker titta ut snart?
-
Jag är i v.32 imorgon & jag personligen tror inte att jag kommer gå 40 fulla veckor.
Känns inte som det iallafall,  med tanke på dessa kraftiga förvärkar jag har haft på sista tiden & denna natt har vart den värsta hittills.
-
-
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Jennifer!

Vad annurlunda du har blivit om man kollar på dina bilder sen tidigare men det vet du ju säkert om!

Jag tycker att du passar jätte bra i stor mage!

Undrar också vad foglossning är?

Tacksam för svar kolla gärna min blogg!

Ps. tycker synd om dig när du har ont!

2011-10-08 @ 14:55:04
URL: http://mikaeladahlquist.blogg.se/
Postat av: Maja-Mamma till Joel

Bara för att du har förvärkar betyder det inte att du kommer föda snart :) vissa går med sånt tiden ut. jag gjorde det,fast jag trodde också jag skulle föda för det gjorde så ont men det är vanligt :) <3

2011-10-09 @ 11:49:29
URL: http://mammasjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0