tankar; just nu

Bara skolless eller har jag valt fel linje?
inte ens jag har svaret på den frågan som snurrar runt i mitt huvud hela dagarna.
Jag tänker iallafall bita ihop eftersom jag tar studenten nästa år.
Jag tycker inte att det är värt att hoppa av och byta linje, för vem vet.. det kanske bara är tillfälligt?
Jag har iallafall flyttat hem från sundsvall, så just nu bor jag hemma men bara tillfälligt eftersom jag och min pojkvän letar efter en lägenhet.
och vi kanske har hittat en bra, det återstår att se imorgon!
Ett steg närmare att det faktiskt kanske går bättre för mig i skolan, eftersom jag inte mår bra av att bo i sundsvall.
Fast jag har dock aldrig vart en "pluggis", eller jo, sista terminen i nian pluggade jag upp mina betyg från 40p till 200p, ENBART för att jag skulle ha en möjlighet att komma in på frisörlinjen.
Och visst, jag har nog valt rätt linje när det gäller hår.
Jag tycker om att klippa,färga, ja jag tycker om att hålla på med hår helt enkelt men sedan dom här ämnerna som kommer till, som tex: psykologi, arbetsmiljö & säkerhet.
För svårt och för kompliserat, sammasak gäller bokföringen.. är ingen höjdare på det heller direkt.
Min mamma sa precis " jag tror nog du har lite mer jävlar annama i dig än så, jag tror inte att du bara ger upp så lätt"
och kanske har hon rätt?!
Jag brukar inte vara den personen som ger upp, jag kämpar och ger inte upp för enns jag har nått mitt mål eller kommit dit jag vill komma.
Det återstår att se hur det är denna gång, det är ju trottsallt skolan vi pratar om.
Dock vägrar jag att gå om 1½ år, så det gäller väll bara att ta tag i kragen och kämpa i ett och ett halft år till.

overandout












Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ska REDAN flytta ihop? Patetiskt. Efter typ... en vecka?

2011-01-02 @ 22:07:56
Postat av: micke

Snart 3 månader men annars så =D Fan va jag längtar :)

2011-01-03 @ 20:22:54
Postat av: Hanna!

Jag tror på dig gumman, du fixar det här! <3



Haha vad är det för patetisk människa som skrivit ovanför då, man kan ju alltid UNDRA vem det är gullet ;) <3

2011-01-19 @ 12:17:55
URL: http://nattstad.se/h.n.a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0