Söndag, dålig uppdatering!

Hej allihopa!
Det var ett tag sedan jag bloggade nu & det ber jag om ursäkt för!
tvingades även till att blogga ikväll av sara, som jag egentligen inte tänkte göra idag. ha-ha
I Fredags var jag med min pojkvän, vi åt middag på Kina & bara myste :')
& resten av helgen + veckan som varit har också spenderats med honom♥ underbart.
Imorgon börjar skolan igen & på tisdag ska jag samt sara ( en vän till mig ) gå på en handledarkurs som börjar 16:30 & slutar 20:30, puh jobbigt eller hur?
Men vill man ha körtkort så lär man ju gå på handledarkursen också :)
Nu ska jag fika med mamma♥
sedan ska jag sova.
Godnatt sunshines!
JUST JA, jag får inte glömma berätta att jag har pratat med min bästavän, amina idag :)
Hela två timmar♥
( jag har inte pratat med henne sen i september)
världens finaste älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0