18 år & ännu ingen bebis!

Hej!
här har det vart tomt med inlägg på ett tag!
Beror mest på att jag vart inlagd på förlossningen osv.
Ännu har det inte kommit någon bebis & kan informera er om att jag nu är hemma igen..
Jag har en väldigt långdragen latensfas & är endast öppen 2 cm.
Har hårda värkar som inte leder någonstans
Har en envis bebis där inne som helt enkelt inte vill komma ut riktigt än!
Även om jag inget hellre vill ha ut h*n nu♥♥
Barmorskan säger att jag kommer föda inom dom närmsta dygnen, & att det ibland ( för vissa) kan ta lite extra långtid.
-
för övrigt så fyller jag 18 år idag!
& jag har haft en otroligt bra födelsedag!
-

Hur gulligt är inte detta då?
Denna present fick lillhjärtat i magen idag av sin pappa
Philip, du är otrolig♥
Jag älskar dig så mycket!!
-
Hoppas allt är bra med er!
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen, hoppas din dag blir super! :) Kramen!

2011-12-13 @ 16:25:52
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Terje

Nu måste du ju skämta!Från Din pappa?! Pinsamt Jennifer, mycket Pinsamt! /Terje

2011-12-13 @ 19:05:11
Postat av: Denice Grefve

Grattis. :) Hoppas allt går bra och du inte behöver vänta så mycket längre på bebis. :)

2011-12-13 @ 22:43:36
URL: http://galleri.xenofish.com/
Postat av: Hanna Magnusson

Tusen tack igen för ditt löser:) <3

2011-12-14 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0