Skolan börjar på måndag

Hej allihop!
På måndag börjar skolan & jag ska passa på att plugga det sista nu inför skolan medans min pojkvän jobbar.
Denna sommar har nästan bara bestått av att plugga.
Har pluggat och gjort klart en 100 p. kurs plus lite samhälle A, engelska A & en powerpoint i frisör C kursen.
Är rätt nöjd att jag verkligen satsat & gjort allt detta för att kunna få mammaledigheten i vinter & få möjligheten att faktiskt få ta studenten med dem andra 93:orna till sommarn :).
Nu ska jag sätta igång, den dag och morgon dagen kommer bestå av att plugga.
Imorgon kväll träffar jag philip igen & på söndag blir det selånger's marknaden i sundsvall med han & mamma♥
-
Sköt om er, vi hörs mera!
-
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

En frågestund kanske du kan ta med?:D

2011-08-19 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0