Torsdag 9 september

Hej babes!
Just nu sitter jag hemma i min lägenhet i sundsvall.
Idag har jag varit i skolan, ganska ointressant va?
Jag & alicia har även uträttat en del ärenden, nu är det iallafall gjort så nu väntar jag bara på svaren!
Imorgon kommer livforslin till min skola och är hårmodell till mig,
Ska klippa hennes hår, och även färga det!
Just det folket, ingen blondering denna gång ;)
På fredag nästa vecka kommer idah vendel upp hit & är hårmodell åt mig också! Perfekt.
Imorgon är det hudiksvalls marknad, inget man direkt längtar till?!
Det var som sagt mycket roligare när man var 14 och under.
Men jag samt mamma & min pojkvän ska dit en sväng imorgon & även på dagen på lördag.
nu ska jag städa upp min lägenhet, så att det blir snyggt igen! som det ska vara med andra ord!
Nu ska jag äta något sedan börja med det andra
Puss&kram sötnosar!!

Bilder från gårdagens fotografering läggs ut ikväll! håll utkick;)
Jag fick tyvär avboka en fotografering som skulle vart nu idag, eftersom jag har en skola att sköta!


Älskar den här bilden! så grymt snygg, även min skrivbord's bakrund! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0