Tankar & funderingar

Om två år går jag ut skolan,
2012 tar jag alltså studenten!
2011 fyller jag 18 år.
Om två år kan jag göra hur jag vill, jag bestämmer efter mina regler vad jag te.x vill göra med mitt liv,
Jag kanske ångrar mig och vill plugga till något annat exempelvis bartenter?
Och om jag ska plugga till bartender kanske jag vill jobba ett/två år utomlands, kanske i cran canaria?
Jag kanske vill flytta till en större stad, kanske jag bor i stockholm eller i göteborg?
Jag kanske t.o.m bor kvar i bergsjö eller så kanske jag flyttar upp till sundsvall på heltid?
Eller så kanske jag har ändrat inressen helt och går någon häst utbildning eller något liknande långt ner i skåne?
Ja som sagt måga funderingar, vad vill man göra egentligen?

Sätt aldrig stopp för era drömmar, följ erat hjärta och eran egen vilja!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0