Precis kommit hem

Nu har jag precis kommit hem från gymmet!
Vart även en sväng på birsta med emelie!
Jag har även hunnit med att springa runt på stan & letat efter en pälsjacka, men hittade ingen som var tillräckligt snygg,

Johanna kommentar ( efter vi gått runt i fem olika affärer & efter att jag provat cirka 4 olika jackor/västar.
Johanna: "dög den inte?"
Jennifer: "nej, det gör den inte, nästa affär!"
Hennes pojkvän: "hitta ni ingen?"
Johanna: nej, ingen som dög, det ska ju helst vara en sån där jacka som svenska hollywood fruarna har, och den ska helst kosta flera miljoner också"

Haha, i love u<3

nu ska jag sova, för imorgon ska jag på skolan!
sovgott älsklingar


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0