Nattblogg

Hejsan!
Ikväll har jag färgat håret på sabina, hon har gått med ett leende på läpparna hela kvällen, så det kan ju inte betyda annat än att hon är jätte nöjd ;)
Jätte kul tycker jag!
Nu ligger hon cirka 3 meter i från mig & sover som en stock!
Jag har precis kollat klart på SISTA avsnittet av kungarna av tylösand..:[
Så nu är det slut på det roliga!
På fredag är det sista skoldagen för mig innan vi har lov, & då ska jag förhoppningsvis göra min svenska B (nationella) muntliga redovisning, wish me good luck! det behövs.
Vi hade även ett prov i skolan idag som gick sådär.. så det ända jag ska göra på mitt lov är att plugga.
& just ja, vi får inte glömma att jag har två plåtningar också ;)
Imorgon eller ja, om cirka 22 timmar får jag träffa min älskade poojkvän!! & gud vad jag längtar :')
nu ska jag sova, så att tiden går liiite fortare!

Vi hörs imorgon!
Puss&Kram


bilden är tagen år 2007, blond&fjortis








Kommentarer
Postat av: Anonym

hoe!

2010-10-31 @ 02:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0