Vad ska ni göra på midsommar?

Hej allihopa :)
Jag kom hem vid ett tiden inatt, var i sundsvall hela kvällen igår.
Imorgon kommer alicia hit och hon stannar tills på söndag.
På fredag är det midsommar, vad ska ni göra på midsommar?:)
Jag och alicia ska hitta på något tillsammans, men vi har inte bestämmt riktigt än vad vi ska göra.
från början fanns det inte ett skit att göra, och nu finns det tydligen hur mycket som helst att hitta på?
Många som frågar om vi ska hänga på "dom", så vi får helt enkelt se vilka och vart vi hamnar på fredag!:)
Mamma har även kollat på hus i hudiksvall nu, :)
Nu ska jag äta middag med henne sedan får vi se vad jag hittar på ikväll.
Pusspuss


Gammal bild, från gamla tider!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0