Student fest på fredag ( 11 juni )

Hallå!
Imorgon har jag matte prov i skolan ett av dom sista proven för mig för att få G i matte A kursen,
Men jag är jätte sjuk och känner verkligen att jag inte orkar åka upp till sundsvall.
Men det är avgörande till mitt betyg?! Så hur ska jag göra...
Mamma kom nyss hem från hudiksvall också med en massa godis till mig, jag kanske har ätit 2 st mer än så får jag inte i mig.
Har tappat matlusten totalt och kan inte äta godis änns pga min hals, ajaj : {
I helgen blir det bara lugnt, och på fredag nästa vecka har vi student fest här hemma för min bror som tar studenten!
Två år kvar för min del, ha-ha känner mig ganska liten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0