Sommar och sol!

Glöm aldrig en sak, du är värdelös.
Jag har ett liv och vad har du? Ingenting.
Det är därför du måste förstöra mitt liv först så att vi hamnar på samma nivå, right?
jag vet att du läser min blogg, jag vet att du håller ständig koll på mig och mitt liv.

Ge dig på mig hur mycket du vill, tryck ner mig tills att du inte orkar längre.
Men ge dig aldrig på min familj igen, det är mig du vill åt så
varför inte bara lägga ner?

Jag är starkare än dig

Hej alla läsare
Vaknade vid ett tiden idag, jag gick ut i solen direkt tillsammans med amina.
Underbart väder, håller ni inte med mig ? :)
Jag har även varit ute på en promenad med amina nu på morgonen/dagen.
Kom precis hem till mamma nu, hon håller på att fixa till studenten imorgon eftersom fredrik går ur trean imorgon.
nu ska jag duscha sedan får vi se vad som händer ikväll.
Pusspuss så längre ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0