Nu har jag tagit sommarlov!

hej sunshines! är ni lika glada som jag ?! :)
Idag gjorde jag klart det sista i skolan och har nu påbörjat mitt sommarlov.
Sommaren 2010, kommer bli den bästa sommarn! helt klart.
Är otroligt glad för nu är jag ledig tre månader framöver :)
Liv och mattias har åkt ner till sthlm för att hämta min bror och hans kompis.
Som vart i mallorca en vecka, utan mig!
Dom är på väg hem nu, och han tar studenten på fredag.
Då blir det både hudiskvall och bergsjö för att fira att han tagit studenten.
Jag börjar andra året på gymnasiet till hösten, så jag har två år kvar tills det är MIN tur ;)
Just nu sitter jag och planerar kvällen,
Party all night long! (D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0