LYCKAD kväll!

hello sunshines, är det bra med er ? : )
Jag mår jätte bra och är jätte glad!
Kvällen igår blev jätte lyckad och jag träffade hur mycket folk som helst som jag inte träffat på säker 2-3 år!
Vi gled runt i hudiksvall ett tag, träffade folk osv.
ja, hade kul helt enkelt!
Pontus ringde mig så vi tog bilen till dom och umgicks med dom,
Vid 3-4 tiden följde vi med pontus hem till hans lägenhet.
Och vid 5 tiden (?!) åkte vi hem till rickard, sedan klockan sju på morgonen tog vi bilen hem igen,
ha-ha helt galet, inte sovit någonting förens vi kom hem vid halv åtta tills nyss (14:30) , bara suttit uppe och snackat om allt och inget hela natten, men det funkar ju också ;)
Nu ska jag plugga hantverk sedan åker jag och liv till sundsvall, det är ju trottsallt cruising där i kväll med ;)
vi hörs ikväll!

ps, jag har även en fotografering tillsammans med liv forslin imorgon, så snart kommer nya bilder : ) d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0