Live your life as you want it

Hello bitches!
Nu har vi precis kommit hem från hudiksvall,
Jag,sabina och amina sitter just nu hemma hos mig.
Middag tillsammans med dom snart sedan blir det lugnt fram till 22:00-23:00 någongång
då vi drar till sundsvall med nikki,
Kommer bli en nice kväll ;)
Pusspuss så länge!


Kommer ni ihåg den här bilden? jag var lika glad där som nu!
Underbara sommarlov,
Sommarn kunde inte ha börjat bättre, och vem vet vad som mer väntar sig under sommarn ? :)
Peace and love 2010 28(29?) juni - 3 juli (maybee)
London (england) mitten av sommarn (SHOPPING)
Sola,bada, party och mycket mera!
kan det bli så mycket bättre? mitt svar, nej! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0