Helgen

hej alla läsare!
Min "blogg" dator har fuckat ur, så det är pga den som jag inte har kunnat blogga så mycket.
Men snart är allt som det ska igen, (hoppas jag)
Någon av alla mina sunshines som är duktig på datorer ? ;)
I fredags var jag med familj i hudiksvall för att kolla på studenten 2010.
Träffade många som också tog studenten i fredags, det var jätte kul!
På kvällen åkte jag,emelie och lollo in till hudiksvall.
Vaknade ungefär 11:00 i hudiksvall och tog 13:15 bussen hem,
På kvällen följde jag med mamma och pappa för att dom skulle skjussa in min bror till hudiksvall (igen) För att han skulle gå på balen tillsammans med caroline.
Vi drog och käkade på texas med, jag åt både förrätt, varmrätt och efterrätt.
Och om ni undrar hur jag fick i mig allt så kan jag faktiskt inte svara på det, för det vet jag knappt själv. ha-ha.
Jag somnade iaf när vi kom hem vid 18:00 tiden och vaknade idag vid 10.00, ha-ha helt galet!
men skönt vare ;)
Nu ska jag gå ut och möta upp sabina, vi kanske drar och solar solarium eller hittar på något annat :)
vi hörs ikväll babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0