dags för en ny flytt? - back in town again!

nu är jag tillbaka i stan :)
fast bara ikväll dock.
Jag är just nu med maja hemma hos mig :)
Imorse när jag kom hem så sa mamma att hon ville flytta från bergsjö och att hon redan tagit upp samtalsämnet med pappa.
Jag blev seriöst så jävla glad att jag började gråta :D
jag vet inte varför men jag har verkligen lessnat på bergsjö och jag tycker om att flytta runt med.
Prova på något nytt ställe liksom.
Jag vill flytta till gävle, uppsala eller sthlm.
mamma var mest sugen på dalarna, hon sa att det var fint där osv.
Jag förklarade för henne att det inte går, för jag kan ju inte börja prata dalamål :D haha, det går inte punkt
Sedan började vi även prata om att flytta till ett hus i hudiksvall.
Och visst varför inte?
Jag tackar inte nej, vill inte bo i bergsjö längre:)
Min bror blev därimot inte glad av att höra våran glada nyhet och pappa kanske inte var på våran sida heller, men det fixar sig ;)
Ska hem vid elva ikväll och då ska jag tjata lite mer på mamma ;)
puss på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0