3500 bilder..

Ångra aldrig något som fått dig att lee!

Nu har jag städat min lägenhet, för en gångskull, ha-ha :D
Snart kommer liv och hämtar upp mig, eftersom jag och liv inklusive hanna inte har ätit så mycket idag, så åker vi till en resturang innan vi fortsätter färden hem till bergsjö!
Datorn jag sitter vid just nu, ska lämnas in imorgon (skoldator) det betyder alltså att jag måste ta bort alla bilder,filmer & musik.
Jag som har hur mkt bilder som helst, ungefär 400-500 bilder från varje fotografering..
Det blir ungefär 3500 bilder på bara mig?! ha-ha ja jag säger då det ;)
Måste fixa ett usb minne så att jag kan i omgångar föra över allting och lägga in på en av mina andra datorer :)
Vi hörs senare boys and girls!


Give me this dog!


Kommentarer
Postat av: Zoofie

haha jag har också precis städat lägenheten! ^^

2010-06-02 @ 20:38:41
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0