Kasta aldrig bort en vän för en kille

Nu måste jag verkligen få skriva av mig!
brukar inte göra det, vet inte änns om jag gjort det på bloggen någongång?
Först vill jag bara säga, vänner har man livet ut, en pojkvän har man inte lika länge.
Jag har ställt upp, funnits där hela tiden och ändå så när allt är bra igen så lägger du mig åt sidan och fortsätter gå tillsammans med din pojkvän.
Förstår inte riktigt hur man tänker då om man gör så mot en vän som hjälpt till och funnits till hands hela tiden.
är man verkligen värd det?
Direkt allt blev bra igen så behöver du inte mig länge eller hur?
Det gick bra att ringa 100 gånger om dagen när du var ledsen och behövde någon.
bara så du vet är jag faktiskt den enda riktiga vän du har.
det är bara du som står ensam kvar tillsist, för man ska aldrig någonsin kasta bort sina vänner för killar.
nu har du valt, hoppas du får det bra tillsammans med min
bror

tack för att n tog er tid att läsa detta, var skönt att få allt ur mig!
nu ska jag städa;)
vi hörs senare!
pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

gjorde liv detta mot dig ?

gud vilken dålig stil ....:/

2010-07-23 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0