Tallin resan

Min pojkvän hjälpte precis mig att få igång min gamla dator som jag trodde var helt förstörd? men tydligen inte :D
yes, gammal dator betyder även mycker gamla bilder...

Ursäkta, du, tjejen, vi har tappat bort våran hyttnyckel får vi komma in i din hytt?

haha skön raggningsreplik & sånt man aldrig glömmer.
Jag var på kryssning med familj, (mamma,pappa& min bror)
Det var inte det roligaste tyckte jag på den tiden så jag hade bestämmt mig för att gå åh lägga mig & vänta på att få åka hem hit igen.. när det plötsligt kommer två killar fram till mig från ingenstanns & ger mig världens sämsta raggningsreplik!
haha det slutade med att jag hänge med dom & festade istället för att gå & lägga mig,
här har ni killarna, båda var 23-24 om jag inte minns fel & jag var 14år.
två killar från arvika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0