På väg...

Godmorgon!
efter en vecka i bergsjö är det äntligen dags att åka hem till sundsvall!
Jag är inte helt frisk än men lite bättre iallafall.
Jag måste börja packa mina saker nu om jag ska hinna med fyra bussen.
Vid fem tiden är jag framme i sundsvall.
Funderar även på att beställa ett till par leopard skor (har redan ganska många par).
Dom är jätte söta, kanske beställer dom ikväll när jag har tid istället för att stressa nu!
grattis till min kusin som fyller 6 år idag också,
han har barnkalas just nu, jag skulle egentligen varit hos honom nu men min tid räcker inte till...
vi hörs ikväll!


på bilden var du bara ett år gammal, nu är du sex år tiden går fort!!
grattis sweetheart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0