...

Hej!
Jag vaknade vid sex tiden imorse, av en hostattack.
Grymt kul eller hur?
Jag vill bli frisk så att jag kan sova klart min skönhetssömn varje natt, istället för att behöva vakna på nätterna..
Jag klev upp vid halv åtta, gjorde mig iordning till skolan.
Det var matte första timmen, fick veta att jag hade G i matte a & ig varning i nk a..
pga ett prov som jag inte gjort än för att jag var sjuk när vi hade provet..
Den 19 mars efterskolan alltså 15:45 - 17:00 har jag omprov..
Det är en fredag också, riktigt kul..
nu ska jag städa hela lägenheten, jag har även bokat upp mig på en tvätt tid klockan tre så att jag ska få all min tvätt, tvättad!
nu ska jag sätta igång med allt som ska göras.
Vi hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0