Dålig uppdatering

hej!
jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Jag har vart med min pojkvän hela helgen & även veckan som varit.
Jag åker upp till sundsvall imorgon, äntligen börjar man bli lite bättre & lite friskare
Det var över en vecka sedan jag var hemma i min lägenhet i sundsvall..
Idag vaknade jag och fredric vid elva tiden, nu är klockan strax tre & jag har precis tagit ett varmt och skönt bad!
Nu sitter jag och kollar på tv med min pappa, ovanligt faktiskt.
Jag burkar aldrig kolla på tv annars, men vad ska man annars göra en sån här tråkig lördag?
visst dagarna blir som man gör dom till.
Eftersom jag är sjuk så kan jag inte göra så mycket, jag måste vila upp mig & ta det lugnt hela helgen.
Så att jag blir riktigt frisk & kry!
vi hörs senare
i love you all guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0