Dålig uppdatering

Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering idag!
Nu är klockan strax nio, så nu kan jag lika gärna berätta om min dag.
Jag var i skolan, kände mig väldigt kreativ på bild&form lektionen faktiskt!
Gjorde klart uppgifter som ersätter två stycken lektioner, tre timmars pass.
Jag gjorde då alltså klart mina uppgifter på tre timmar, istället för sex timmar.
jag är så duktig! gjorde det endast för att jag missade förra onsdagens bild & form lektion!
Jag gjorde även mina val idag inför tvåan på johnbauer gymnasiet!
Jag valde som första handsval psykologi & ergonomi som ersätter 100p, alltså 50p per ämne.
Hoppas jag får dom två första som jag valde annars hamnar jag i samma grupp som dom som valt moderna språk(spanska) eller marknadsföring!
Min pojkvän åkte hem till bergsjö idag också, efter tre dagar här hos mig!
Jag träffar honom imorgon, efter som jag åker hem till bergsjö.
Jag ska följa med min mamma på begravningen på fredag & åker därför hem imorgon, så ingen skola på fredag för min del!
Vid halv sex tiden ikväll åkte jag till alnö & träffade johanna en stund.
Vi pratade och hade den allmänt trevligt.
nej nu ska jag diska och duscha sedan blir det en film & tillsist sängen!
pusspuss godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0