blogging

Du som läser min blogg just nu, det kanske är första gången du läser den eller du kanske håller en ständigt koll flera gånger om dagen på just min blogg?
Jag är en tjej på 16 år, som har bloggat i ungefär 2-3 månader.
Jag har några hundra läsare om dagen.
& om jag får säga det själv så är jag nöjd över det eftersom jag bara bloggat i 2-3 månader så har jag ändå kommit upp i ett hundratal läsare om dagen!
Visst var nionde svensk läser kissies blogg, dock är jag inte en av dem!
Kissie har en miljon läsare per dag och hon har bloggat i ungefär ett år.
Hon får en miljon läsare om dagen därför att hon provocerar.
Jag är mig själv, och får ändå så pass många läsare även fast jag bara bloggat i 90 dagar(?!)
Det finns ju en del tjejer & killar som bloggat i 1-2år fast ändå bara har 10 läsare om dagen.
Det duger med att JAG är nöjd, tack till alla som lagt sitt intresse i mitt liv :D



Snabbt paint bild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

IG i matte eller? haha, du kommer aldrig komma upp till kissies nivå, även om det är din största dröm! AHAHAHA

2010-02-17 @ 21:31:58
Postat av: Svar:

Faktiskt så har jag inte ig i matte.

åh du tack:) vill inte komma upp i kissies såkallade "nivå" heller, haha...

den bruden är so fake.

2010-02-18 @ 10:04:03
Postat av: Anonym

he upp en bild på dina besökare då!

2010-02-18 @ 16:26:52
Postat av: Svar:

absolut miss anonym!

2010-02-18 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0