Bergsjö där det händer..

Hej!
Nu är jag hemma i bergsjö hos mina föräldrar.
Jag kom & tänka på en sak när jag skulle skriva en rubrik till detta inlägg,
ganska kul faktiskt , ha-ha
Jag & sanna började prata om bergsjö när det kom fram att hon har en del av sin släkt här & jag bor här.
Hon hade varit här en sommar & som alla vet finns det ju en hel del små "butiker" i bergsjö, hon berättade iallafall att hon hade varit in i en "secondhand"-butik & hittat en sollampa som var jätte billig!
en sollampa liksom?! helt otrolig egentligen, att sånt kan man köpa i bergsjö om man har riktigt tur ;)
Nu har ni svaret på varför jag har döpt rubriken till "bergsjö- där det händer"'
Nu ska jag gå ut en stund
vi hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0