Ärlighet varar längst

Nu har en hel skolvecka gått, som jag tyvär missat.
Jag har iallfall blivit klar med min brosyr om frisöryrket historia nu.
Den är inlämnad & klar hoppas på ett bra betyg nu!
Som ni såg i mitt senaste inlägg har jag lagt upp en bild som visar min statistik, för att "miss anonym"
så gärna ville se, att jag talar sanning?
jag har några hundra läsare och nej jag ljuger inte om det för nu har ni ju mitt ord, mitt bevis också:)
Det är grymt roligt att ha så pass "många" läsare eftersom ja bara bloggat i 2-tre HELA månader.
Jag började blogga i slutet av november, hela december, hela januari och halva februari har gått.
Alltså om jag ska vara korekt så har jag bloggat i exakt 2 & en halv månad!
så jag ljög inte för er där heller, ärlighet varar längst, kom ihåg det!
nu ska jag se på film med min kära pojkvän
vi hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0