Lördag 4 december, Fototräff i ljusdal

Hej alla läsare :-)
Jag har inte hunnit uppdatera mig här så mycket, pga att jag haft fullt upp.
I torsdags kom mitt älskade hjärta hem samt att min praktik började med, och jag inledde det hela med att sova över! duktig tjej, eller inte.
Men det gjorde ingenting som tur var!
I fredags var jag till gävle och kvällen spenderades med älskling hemma hos honom. Massa mys♥
I lördags skjussade min pojkvän in mig till hudiskvall för att jag skulle på en fototräff i ljusdal tillsammans med liv.
Väldigt trevlig dag! :)
På kvällen var jag och mitt hjärta hemma hos honom, han fyllde även 21 år♥
Idag är det söndag och jag sitter bara hemma i bergsjö, hjärtat åkte precis till sthlm:-(

På en fotosession i lördags var jag utklädd till "hjärter dam" om ni någongång har sett alice i underlandet så vet ni vem hjärter dam är.


vi blev fotade för www.aliceofsweden.se











Kommentarer
Postat av: micke

Mina gotuttar ;) <3

2010-12-05 @ 17:48:24
Postat av: Anonym

ja fast det där är ju inte du

2010-12-05 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0