Nattblogg

tjena!
Idag har jag haft fullt upp så jag har inte haft tid till bloggen idag ( mer än videoinlägget som ni fick se imorse!)
Del 2 kommer kanske imorgon ;) håll bara utkik! så laddar jag upp den så fort jag har tid.
På söndag eller måndag åker jag tillbaka hem till sundsvall, eftersom att skolan börjar på måndag.
I helgen blir det också en tripp till sundsvall!
Imorgon känns det som att jag vill hitta på något riktigt kul, men jag vet inte vad än.
sgu känns ganska meningslöst endå, eller?!
Sista strandfesten för i år, så vi får väll se.
nu ska jag iallafall krypa ner hos baby.
vi hörs imorgon och som sagt håll utkik efter del.2 ! - den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;)-

puss&kram!








Kommentarer
Postat av: Netty♥

jättefin bild!:)

2010-08-20 @ 13:22:32
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0