Lycklig!

i love my friends and i love my boyfriend!
finns det något bättre än att ha världens bästa vänner?!
nej skulle inte tro det.
jag har världens bästa familj, världens bästa vänner & världens bästa pojkvän!
I love my life :)


idag vaknade jag runt 12 tiden, eller jag vaknade någon gång vid åtta när min pojkvän skulle åka och jobba!
nu har jag precis ätit frukost, och ska strax gå och duscha!
Vad händer idag ? ja det kan man ju undra,jag kan inte göra så mycket så jag blir väll bara hemma idag igen..
älskling kommer om tre timmar, så nu ska jag vara segast i duschen tills han kommer hem :D hihi

puss och kram, i love u all guys!




Kommentarer
Postat av: Anna

din blogg är bäst och finast!<33

2010-08-12 @ 13:12:23
URL: http://annak.blogg.se/
Postat av: amina

mee! ring mig om du sitter hemma då! så kan vi hitta på ngt ,inte ska du behöva sitta hemma och har tråkigt ,VI SLÅR IHOP OSS ISÅFALL :D

2010-08-12 @ 15:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0