För er som funderar på att börja blogga!

Först och främst tänkte jag bara säga att för er som funderar på att starta en egen blogg, låt ingenting hindra er.
jag bloggar för att jag tycker att det är riktigt,riktigt roligt.
man måste även vara stark i sig själv också, även om man är världens snällaste människa eller en riktig pain in the ass bitch så råkar man ut för olika saker i bloggskrivining, som tillexempel dumma & idiotiska kommentarer.
Folk som gör sånt är till 100 % männikor som ändra är avundsjuka eller bara vill vara elaka.
det jag vill komma fram till är att det spelar ingen roll om du heter paulina danielsson och är en hel snäll tjej eller om du heter kissie och är en riktig bitch.
alla som bloggar råkar ut för exakt samma saker.
det är något man aldrig kommer slippa undan så länge man driver en blogg.
så allt elakt som kommer upp är bara att kasta i papperskorgen!!
Man måste kunna tåla lite om man ska driva en blogg, vilket är synd att jag ska behöva säga dom orden men det är så världen fungerar idag.
jag började blogga i november förra året, och har redan skapligt många läsare.
jag får ungefär 1/4 del kommentarer från folk som bara vill vara elaka eller folk som rent ut sagt är avundsjuka.
Men jag får också så mycket beröm, beundran och så vidare för min blogg och vad jag skriver om.
3/4 del ( alltså resterande ) är alltså all beundran från mina fantasiska läsare!
Vill man locka till sig läsare så ska jag tipsa er om en sak.
Provisera, provisera utav bara helvete!
det gör så att det blir intressant att läsa och det drar till sig läsare.
Man kan fortfarande vara sig själv även om man proviserar, kom ihåg det!

Så länge man är sig själv och vågar stå för vem man är, kommer man långt i livet!
man behöver inte låssas vara någon annan för att bli "något"
tror man på sig själv kommer man långt :)

Remember my words now, boys and girls! :)







Kommentarer
Postat av: Mimmie

så jävla bra skrivit! du har en jätte bra blogg föresten :)

2010-08-17 @ 01:39:04
Postat av: malin k

fortsätt så här, du gör det riktigt bra tjejen!

gillar din blogg!

2010-08-17 @ 01:43:27
Postat av: Lisa :)

Grymt bra skrivet, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig? har lite så kallad "bloggtorka" har du något förslag ´på vad jag ska skriva om? :)

2010-08-18 @ 10:44:25
URL: http://lisafriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0