Bilder från sjukhuset

hej allihopa!
ja, som ni läst tidigare så har jag & liv vart med om en olycka.
jag har lovat er bilder på moppen men har ej vart ut och tagit några bilder ännu.
jag lägger upp några bilder från sjukhuset istället.

Mamma har ringt försäkrings bolaget nu på morgonen också.
jag ska få ersättning på allt som gick sönder.kläder,hjälm och moppe (inklusive självrisken som vi får betala sälv) men guess what..
jag ska få cash för att jag har skador på benen och en bruten arm också.
nu ska moppen in till en verkstad och se om den går att laga.
Går det inte att laga den, så får jag en sprittny moped.

men jag kan säga så mycket som så här, hade jag fått valt mellan ny moppe,ny hjälm och några tusen eller ej vart med om olyckan.
så hade jag valt att ingen olycka var skedd & ingen arm bruten..





liv hade ingen hjälm, bilden är tagen strax innan hon ska in och titta så att hon inte fick hjärnskakning osv.
men som tur var klarade hon sig med mindre skador.


bilden är tagen strax innan jag fick veta att armen var bruten..






Kommentarer
Postat av: elvira stehn

Rösta på vilken jacka som är din favorit, väljer ut 5 slumpade bloggar som får stor länkningar på min blogg :) Eftersom att jag har runt 400 besökare per dag, hade det gynnat din blogg. så kommentera inlägget om vilken jacka som är din favorit här: http://elvirast.blogg.se/2010/august/hostjackor.html

2010-08-09 @ 15:08:12
URL: http://elvirast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah du gjorde det med mening för att få ny moped, pengar och vara med i tidningen!! haha äckel

2010-08-09 @ 19:30:19
Postat av: maria

vet inte vad som hände mer än det som står här, men jag hoppas du mår bra! Fin blogg också :)

2010-08-09 @ 23:37:23
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag fick hjärnskakning men en lättare typ. Det dom kollade på röntegen var om jag fått hjärnskador ;)Puss

2010-08-09 @ 23:58:05
URL: http://livforslin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Tur att ni inte fick nå större skador med tanke på Liv som inte hade någon hjälm då sig. Den översta som kommenterade måste vara svartsjuk? Va ju trots allt inne på din blogg antingen så är "den" här inne ofta eller så vare bara en slump att "den" kom in och tittade.

2010-08-11 @ 16:26:29
Postat av: emelie

anonyma fitta, hoppas du är med om en olycka så ska du fan få se hur jävla kul de är. Tror att du är så jävla stor, de ända stället du är stor på är i käften. Är glad över att de gick bra för er söt gummer <3

2010-08-12 @ 01:16:38
URL: http://rumpiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0